En Homer, des de allà on sigui, us desitja Bones Festes



A finals de Juliol el Homer ens va deixar per tornar a veure els seus pares canins, fer passejades amb el Taxi, saludar a la Inka, intentar veure si la Iaia li donava menjar "d'amagat" i anar a conèixer el Iaio. 


Avui, escric en el meu blog per intentar recordar els millors nadals Homerians. 
Quan tenia uns 3 o 4 mesos va tenir que conviure per primera vegada amb les decoracions nadalenques...i bueno si em coneixeu bé, sabreu que la va liar. Tot just acabat l'arbre de Nadal, el Homer va començar a córrer histèricament pel menjador i....ZASCA!!!! Arbre a terra, torna'l a fer!...
Aquí teniu una foto del primer nadal del Beib a casa ( a ser possible, eviteu comentaris sobre mi) :

Nadal 1999, el primer nadal del Homer, era tot un cadell liante, a la foto podeu veure com em mossega xD
L'intenció dels meus pares, ara que recordo, era que el Homer dormís al garaig, allà hi tenia la seva habitació. Però era tant intel.ligent com jo (AL LORO!) i poc a poc va aconseguir el que ell i jo volíem, que dormís a l'habitació. Dic això, perquè de la mateixa manera que dormía a baix, quan teníem convidats a sopar, el nene tenía que esperar a que acabéssim de menjar allà, pobret es ficava molt nerviós i anava de convidat en convidat demanant menjar. Acabat el sopar doncs tornava amb nosaltres. Això també va anar canviant. Amb l'edat es va tornar més educat (o vago...) fins al punt d'esperar estirat al seu llit fins que acabéssim el menjar i li donguéssim el premi.

L'últim cap d'any del Homer, l'any 2011

Mantenint una conversa amb la...PARET? Segurament estava fart de totes les fotos que li faig :)


Per Nadal decoràvem el nostre menjador...i també la seva "barraca", de fet, el Homer tenia el seu propi Arbre de Nadal, i bueno aquí teniu una foto de l'estrella.


La caseta del Homer :) Calenta d'hivern i fresqueta d'estiu


Una activitat típica del Nadal es el Tió, bueno i va haver-hi uns anys en que el nostre tió no cagava...i al final vam descobrir perquè...

El Homer es menjava el que donàvem al Tió

I va ser llavors quan vam intentar cagar el Tió Homer, a veure si feia regalets XD

Baldo cagant el Homer XD

Després, vam decidir ensenyar-li com cagar el Tió...i va funcionar :)

Homer cagant el Tió, oh yeah

El Tió li cagava regals per gossos, i ell mateix els va aprendre a obrir, tot solet 

Homer obrint un dels regals

I un altre

Tot i que a vegades necessitava ajuda! Goita que enfeinat xD

Aquest li va costar una miqueta més xD

Una altra tradició nadalenca, bueno, potser es una contaminació americana, es el Pare Noël. Pobre Homer, un dia també es va disfressar de Pare Noël per portar-li els regals a la Ingrid i l'Eric. En realitat, s'assembla més a un isard. 

El Homer pels carrers de Sant Quirze vestit de Pare Noël

Quan va tornar a casa l'Alex li va treure xD 

Un altre nadal que tots recordarem va se aquell en que el Jonathan es va quedar clavat, mireu el Homer, com se l'estimava, era l'únic que li feia cas xD

El Homer fent companyia al clavat Jonathan

Desde el 2003 que passo un Nadal a Barcelona i l'altre a Pesaro, però abans de marxar rentava al Homer perquè estigués ben net per les festivitats. Aquí el podeu veure junt amb el Tíbet, cochins, tribens...digueu-li com vulgueu, es el gos de la meva tieta. A l'aeroport, mentre esperava l'avio cap a Bolonya, vaig fer aquesta postal amb el mòbil. Si no m'equivoco és del 2009.


Abans de marxar cap a l'aeroport arribava l'Adéu provisional, aquí estic abraçant-lo, ay...qui ho pogués fer encara.


Una altra foto per mirar mentre no estigués amb ell, a sobre la meva cadira del ordinador, el seu llit dels últims anys eheh.


I bueno per cap d'any el Jonathan em va enviar aquesta foto. Aquí el Homer estava amb la meva cosina Marta i la seva filla Maria. Ahaha deu estar pensant...ostres aquest any que no em tortura la Núria, ho han de fer aquestes? El que no sap es l'il.lusió que em va fer rebre aquesta foto.


Homer intenta fer pena per veure si li cau alguna coseta per menjar...



Homer amb l'arbre de Nadal...al final d'aquesta entrada veureu com he decorat l'arbre aquest any, es per això que he volgut ficar aquestes foto.



I per acabar, fotos de nevades a Sant Quirze i el Homer jugant amb la neu, s'ho passava molt bé.

La primera nevada del Homer, l'any 2000

Una altra nevada, desconec l'any

L'última nevada, el Març del 2010, i jo als test de Jerez, KAGUM!


Aquí teniu l'arbre de Nadal d'aquest any. 

HOMER SEMPRE ESTARÀS ENTRE NOSALTRES, ET TROBEM A FALTAR...MASSA!




Homer Forever








Comentarios

Entradas populares de este blog

Las recetas de Nai: Zumo de pimiento rojo, tomate, zanahoria y limón con un toque de jengibre

10 años y medio desde el primer diagnóstico de cáncer de colon

Ensalada veraniega